NAT Τεχνική – Μυοπεριτονιακή Απελευθέρωση

Μυοπεριτονιακή Απελευθέρωση

Η λέξη "μυοπεριτονία" είναι σύνθετη και αποτελείται από τα επιμέρους συνθετικά ''μυο'' και ''περιτονία''. Οι μύες είναι λίγο πολύ γνωστοί σε όλους μας...

Τι είναι η περιτονία?

Η περιτονία είναι μια μεμβράνη που περιβάλει τον ανθρώπινο ιστό. Ρόλος της είναι να διαχωρίσει μυικές ομάδες, όργανα και οστά, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί μια συνέχεια στο σώμα μας, με αποτέλεσμα να λειτουργεί και ως μέσο προστασίας και επικοινωνίας μεταξύ των μυικών ομάδων. Μπορείτε εύκολα να το κάνετε εικόνα ως ένα μεγάλο δίχτυ που περικλείει τις ανατομικές δομές του σώματος μας.

Παθολογία της περιτονίας - Trigger Points

Φυσικά αίτια όπως τραυματισμοί, σύνδρομα υπέρχρησης, κακή στάση, έντονη άσκηση, αδράνεια, αλλά και ψυχογενετικοί παράγοντες μπορούν να οδηγήσουν σε παθολογίες του συγκεκριμένου ιστού. Τα συχνότερα φαινόμενα που παρατηρούνται είναι τα εξής:

Μια γενικότερη αύξηση της ανελαστικότητας της περιτονίας σε μια περιοχή, με αποτέλεσμα η περιτονία να "κολλάει" πάνω στις μυικές ομάδες και να εμποδίζει την σωστή λειτουργία τους.

Η δημιουργία των ''Trigger Points'' ή αλλιώς ''Σημείων Πυροδότησης Πόνου", μικρών εντοπισμένων και επίπονων εστιών, ευαίσθητων στην πίεση, με κύριο χαρακτηριστικό τους τον αναφερόμενο (''αντανακλόμενο'') πόνο.

Η θεραπεία μας

Η θεραπεία της περιτονίας είναι σύνθετη και απαιτεί σωστή αξιολόγηση, θεραπεία σε παρακείμενους ιστούς και κατάλληλες τεχνικές. Δεν μένουμε στην χρήση μόνο μιας μεθόδου ή μιας τεχνικής. Αναλόγως την κατάσταση του επισκέπτη μας προσπαθούμε να επιλέξουμε και να συνδιάσουμε τα καταλληλότερα μέσα θεραπείας για εκείνον, με στόχο την ταχύτερη ανακούφιση των συμπτωμάτων του.

Μέσα Θεραπείας

Για την θεραπεία του συγκεκριμένου ιστού χρησιμοποιούμε τα παρακάτω μέσα και τεχνικές:

• Φυσικά Μέσα (Ηλεκτροθεραπεία, Διαθερμίες κ.α.)
  • Θεραπευτική Εν τω Βάθη Μάλαξη
  • Dry Needling - Βελονισμός
  • Muscle Energy Techniques
  • Ισχαιμική Πίεση
  • Vacuum Cupping
  • Διατάσεις

ΝΑΤ Τεχνική

Πρόκειται για μία οστεοπαθητική-χειροθεραπευτική τεχνική των Trigger Points, που χρησιμοποιεί πολλές από τις παραπάνω τεχνικές, εφαρμόζοντάς τις με συγκεκριμένη αλληλουχία, με στόχο να αυξήσει τα νευροφυσιολογικά τους αποτελέσματα.

Στο φυσικοθεραπευτήριο μας έχουμε πιστοποιηθεί με το τελευταίο επίπεδο αυτής της τεχνικής.

fisikotherapeia peiraias NAT